Sunday, October 05, 2008

Lyspunkt


9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Som hos Rembrant, der lyset kjem ut fra midten av bildet!
Hilde Kat.

12:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

lyset
bladet skapte
i sin død det hilser
gyldent takkekyss tilbake
smiler

*tapassagt*

6:23 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Takk for hyggelig besøk, begge to!

:-)

11:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ser at frosten er kommet i nord! Usedvanlig flott bilde :)

2:31 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Nattefrosten er her, men det er fortsatt mildt, og været er upåklagelig.

Takk for fin kommentar, Anita :-)

11:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Lekkert. Virkelig i særklasse lekkert.

2:46 PM  
Blogger Irene Larsen said...

Takk for det, Sylvi!

:-)

10:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg gikk i egen fotosamling og henta fram min egen variant over temaet 'frossent løv'. Ble litt inspirert av deg!

Men jeg bearbeida mitt bilde ganske mye med svart-hvitt/farge for å få noen effekter, så det ser litt annerledes ut. Men ditt er virkelig et blinkskudd.

2:53 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Jeg så ditt høstbilde, Sylvi. Det var kjempefint!

irene

9:47 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home