Sunday, September 14, 2008

Ho fekk meg til å tenke på eit dikt av Halldis Moren Vesaas


7 Comments:

Blogger Nabodama said...

Elsker sånne motiv! Flott, flott.

2:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

bakom
ligg det meste
støttestav handveske
gatelangs for meg det beste
ei trøyst

*eldretapas*

4:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

kva for
eit dikt er det
har alle i hylla
Halldis Moren Vesaas namnet
eit dikt

*spørretapas*

10:02 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Diktet jeg tenkte på starter slik:

Har vandra så langt og lenge,
på sprek - og på mødig - fot.
Har framleis stor vandrarglede,
framleis stort vandrarmot.

Henta fra samlinga " Livshus".
( Men hele diktet må leses. Og aller helst skulle man fått hørt et opptak der H.M.Vesaas leser det selv. Slutten av diktet er så flott.)

:-)

12:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fabelaktig bilde!

6:50 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Takk! :-)

Følte meg som en skikkelig snikfotograf, men hele skikkelsen var bare så flott at jeg var nødt.

1:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Forresten:

Tusen takk for flotte tapas, Jostein! Det øverste var kjempebra!

Irene :-)

9:25 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home