Thursday, August 21, 2008


7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Er dette hengerne som klærne henger på bak forhenget på bildet under?
Av en eller annen grunn får dette bildet meg til å tenke på en roman av Geir Pollen som jeg ikke engang har lest!

9:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

.. den som heter "Hutchinsons Eftf."

9:52 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Nei, det første bildet e tatt ute, og det neste innendørs.

Geir Pollen va forresten min norsklærer da eg gikk på videregående, og skal ha en del av skylda for interessen min førr skriving og litteratur.

12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

henge
skulderbreitt på
klyve ein kleshengar
krok krøke seg over ei stong
på plass

*hengekrokkrøkesegtapas*

12:10 PM  
Blogger Irene Larsen said...

:-)

Artig tapas, jostein.
Takk!

2:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nais. Very, very nais!

- Tove

10:43 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Tænkju very møtsj.

:)

2:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home