Saturday, April 11, 2009




6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oppe
snart det opnar
vidare vidder sjå
vindfòk i ryggen skuve på
hei hå

*frisktvertapas*

6:31 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Takk, takk, Jostein!

På min barndoms øy blåser det fra alle kanter, men flottere sted finnes likevel ikke.

Hilsen Irene
(Uforbederlig nostalgiker..)

3:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Irene - Flotte bilda!
Søkte på Jobs bok - så dukka du opp.
Bruker litt tid på å akseptere det jeg ikke kan forandre.. Husker uansett godt timene med Geir Pollen
Hilsen Arne fra Uløya.. x Nordreisa vgs russ 1983..

2:25 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Neimen....Arne
No blei eg bra overraska..
Så hyggelig!

Dersom du ikke e altførr langt unna i geografien, kunne vi tatt et mimremøte om Geir Pollen sine tima.
Eg huske dem med stor glede.

Irene

6:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Irene!
Har etablert meg i Rotsund med utsikt til barndomshjemmet på Havnnes. Jobber på Storslett på Halti næringshage, og driver med blåskjell på si - www.lyngsskjellan.no
Ref. dikt og Geir Pollen - husker fortsatt en av mine sitater "himmelen fotograferer"! - må stikke - time hos tannlegen - mvh Arne
PS: har aldri vært inne på en Blogg før, så det her kan jeg ikke!

1:07 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Dette er visst uka for gjensyn. Traff i dag på en annen fra videregående som jeg ikke haddde sett på tjuefem år eller noe sånt.

Fint å høre at du har etablert deg i Nord Troms, og lykke til videre med det du holder på med, Arne!

Irene:)

4:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home