Thursday, March 19, 2009

Eg helsar deg, mars!


9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kaffen
koppen karen
kunne kanskje klukkle
klare kunsten kjederøyke
klapp klapp

*kkktapas*

5:22 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Eg kjente han ikke, men spurte pent om eg fikk lov å fotografere. Han va et så flott syn der han satt utafor Solid, mens folk hasta forbi i snyslapset. Trur eg skal gjøre akkurat det samme når eg bli ilke gammel. Håpe bare Solid eksistere enda da.( Har slutta og røyke, men då skal eg begynne igjen)

Stilig tapas! :)

Takk!

8:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Flott portrett!

2:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hyggelig å høre, Anita!

Irene :)

12:55 AM  
Blogger Lingelang said...

Irene, dette likte jeg veldig godt. Har faktisk sett samme karen selv utenfor Solid. Så modig du er som spør om å få ta bilde. Enig med den siste her: Flott portrett.

4:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Så han bruker altså å sitte der ofte? Det kunne i grunnen se ut som han var stamgjest, ja.

Hyggelig å se deg innom, Ingvild!
Du inspirerte meg forresten til å komme i gang med fotograferinga igjen med den fine bloggen din.

Irene :)

7:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Så artig at du tok bilde av han, Irene. Så han en dag æ for forbi.
Navnet e Markus Rotvold, et levanes leksikon om Tromsøs historie.

http://no.wikipedia.org/wiki/Markus_Rotvold

Tove:-)

12:34 PM  
Blogger Irene Larsen said...

Va det han????

Kor artig!
Fint du stakk innom med linken.

Irene :)

1:55 PM  
Blogger Lingelang said...

Takk for det, Irene! Hyggelig å høre. Min egen inspirasjon er for tiden fraværende, så jeg får følge litt med her:-)

7:30 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home