Saturday, January 19, 2008

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fint bilde av Aunegården i måneskinn. Jeg minnes ennå en aldeles nydelig salat med chevre som de serverte der.

2:30 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Takk Anita.

Aunegården er mitt andre hjem.
Jeg bor i andre etasje med utsikt mot blomsterpotter, langunderbukser og et rotete kontor:-)

12:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Aunegården må være en av Norges aller koseligste kafeer. Jeg pleide helst å sitte i bakgården, under langunderbuksene ;) Jeg vet bare Baklandet skydsstasjon i Trondheim som er omtrent like koselig. Der hadde de en god svele.

3:53 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Kjekt å vite.

Var på Baklandet og spaserte i november, og var innom en koselig kaffebar, men neste gang får jeg lete opp skydstasjonen.

7:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

husan
vijndusnakke
smile skeivt ujnner tak
månen skin og svare at han
ser oss

*tapaspratetakk*

4:34 AM  
Blogger Irene Larsen said...

Fint tapas! :-)

Takk Jostein!

6:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home